Trainingsweek Inzell 2021

Met een jaartje uitstel gaan we ervan uit dat dit jaar de trainingsweek in Inzell weer door zal gaan. Deze trainingsweek is gepland in de herfstvakantie van 16 tot 23 oktober 2021. Wij hebben 16 plaatsen geboekt in twee naast elkaar liggende mooie appartementen in Inzell.

Wat kun je verwachten:

• Dagelijks trainen in de Max Aicher Arena in Inzell (trainen op het snelle ijs / op hoogte) met de mogelijkheid om een wedstrijd te schaatsen;
  • Daarnaast trainen op de fiets en/of looptraining in de prachtige bergomgeving van Inzell;
  • Uitstapjes in de omgeving van Inzell en genieten van voorzieningen in de omgeving (zoals het zwembad);
  • Gezelligheid samen met je clubgenoten.

Net zoals afgelopen jaren gaat er weer een mooie mix van jong (vanaf junior C – of in overleg met de trainer) en oud mee en een mix van jongens / meisjes, mannen en vrouwen. De kosten zullen ongeveer uitkomen op ongeveer 375,- euro.

Let op: In totaal is er ruimte voor maximaal 16 mensen, inclusief de trainers. Dit betekent dat er beperkt plaats is voor junioren en senioren / masters (met liefst een auto en een fietsendrager 😉). En let op: VOL is VOL. Wanneer er meer aanmeldingen dan plaatsen zijn, wordt voorrang gegeven aan junioren (en de trainers natuurlijk).

Meld je dus z.s.m. aan (uiterlijk voor 17 augustus) door een mailtje te sturen aan de Evenementen & Activiteiten commissie (of reply deze mail). Je ontvangt dan de laatste informatie en een inschrijfformulier.

Inzell en corona

Natuurlijk houden we in overleg met het bestuur van onze vereniging de ontwikkelingen de komende tijd goed in de gaten. We volgen in ieder geval strikt de regels en voorschriften van overheidswege (in Nederland en in Duitsland).

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Met vriendelijke groet,
IJsbrand, Lisa, Arno, Frank en Ronald