Weissensee4Kids

Weissensee4Kids werft al meer dan 10 jaar fondsen met behulp van schaats-, fiets- en overige (sportieve) activiteiten, bijvoorbeeld de Alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee in Oostenrijk. Met die fondsen steunen wij het Ronald McDonald Huis Zwolle en Orange Babies in Namibië.

Wil je meer weten over deelname aan de Alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee met Weissensee4Kids? Ga dan naar de website www.weissensee4kids.nl
We zien je graag op een clinic ter voorbereiding op deze prachtige schaatstocht.

De clinics voor seizoen 2023/2024 zijn op:

– vrijdag 3 november van 19:00 – 22:00 uur bij De Scheg in Deventer
– zaterdag 9 december 10:00 – 14:00 uur bij De Vechtse Banen in Utrecht
– zaterdag 13 januari 10:00 – 15:00 uur bij De Scheg in Deventer

Weissensee4kids hanteert een anti-strijkstokbeleid. Dat houdt in dat wij kostendekkend werken en voor de gemaakte kosten afspraken maken met onze sponsoren. De fondsen die wij binnenkrijgen worden 50-50 verdeeld over onze goede doelen.

Met het ingezamelde geld maakt Ronald McDonald Huis Zwolle het mogelijk dat ouders dicht bij hun zieke kind in het ziekenhuis kunnen blijven: een ziek kind kan namelijk niet zonder zijn ouders. Het andere deel van het ingezamelde opbrengsten besteden we in Namibië. Daar ondersteunt Orange Babies de allerarmste kinderen met eten, zorg en scholing.

Dankzij deze steun krijgen kinderen met een moeilijke start de kans om kind te zijn, en een (betere) toekomst voor zichzelf op te bouwen.