Zomertrainingen 2024

Fietstrainingen

De fietstrainingen gaan van start op maandag 22 april.

Maandag 22 april starten de wekelijkse fietstrainingen om 19:00 uur.

Verzamelen bij de Zwolse kant van de IJsselbrug (parallelweg Spoolderbergweg)

De trainingen zullen worden gegeven door Frits Spek.

In het eerste deel van het seizoen en het laatste deel van het seizoen is het al vroeg donker. Zorg daarom voor verlichting op je fiets. Het dragen van een fietshelm is verplicht. Zorg dat je materiaal in orde is en dat je een lekke band zelf onderweg kan repareren/vervangen. De aanwezige leden worden door de trainers over groepen verdeeld, zodat er veilig getraind kan worden en iedereen ook op zijn eigen niveau kan trainen.

We zien jullie graag weer bij de fietstrainingen!

Land/droogtrainingen

De landtrainingen starten woensdag 10 april voor pupillen junioren en senioren.

De landtrainingen zijn wekelijks op woensdagavond om 19:00 uur bij De Pelikaan, voor zowel de pupillen, junioren als senioren.
De trainingen worden gegeven door Sander Hop, Dick van Putten en Stijn de Jong.

Verzamelen op het grasveld bij de kleedruimten van De Pelikaan.

Skeelertrainingen

Ook dit jaar worden er vanaf 13 april elke zaterdagochtend weer skeelertrainingen gegeven op de skeelerbaan bij de Wijthmenerplas in Zwolle (gelegen aan de Zalnéweg).

Dit jaar zijn er twee groepen die op verschillende tijden trainen:

Leden t/m 11 jaar (t/m Pup B, per 1 Juli) starten om 9:00 uur
Trainer: Adam Handelsaltz

Leden van 12 jaar (vanaf Pup A, per 1 Juli) en ouder starten zaterdag 13 april om 10:00 uur
Trainer: Noëmi de Boer

Bij een skeelertraining is een helm verplicht en andere beschermingsmiddelen zoals handschoenen, knie en polsbescherming, zeker bij beginnende skeeleraars aanbevolen.

Als de baan te nat is om te kunnen skeeleren zal een looptraining worden gedaan, neem dus ook je loopschoenen mee naar de training.

Op de volgende feestdagen is er geen training:

27 april: zaterdag, Koningsdag

20 mei: maandag, 2e Pinksterdag

Meld je af bij de trainer als je niet naar de training komt!

Veel plezier met lekker buiten trainen!