Lid worden

Onderstaand formulier kun je gebruiken om lid te worden van Schaatsvereniging Zwolle.

Wil je eerst een keer een proeftraining volgen? Neem dan contact op met de ledenadministratie@schaatsverenigingzwolle.nl

Kosten

Wij geven je graag inzicht in de contributie en mogelijke baankaart kosten. In Contributie 2023-2024 vind je de mogelijke kosten op een rij.

De Schaatsvereniging Zwolle heeft voor haar leden speciale verenigingskleding. Deze kleding dient iedereen op de ijstraining te dragen. Zo zijn de leden herkenbaar voor de trainer op de ijsbaan. Het basis pakket bestaat uit een thermobroek en een jasje. Zie voor de kosten het bestelformulier kleding winter.

Aanmeldformulier

Velden die met een asterisks (*) gemarkeerd zijn, zijn verplichte velden.
    Voornaam*

Roepnaam

Voorletters*

Achternaam*

Geboortedatum*

Gender*

Afdeling

Adres*

Postcode*

Woonplaats*

1ste telefoon*

2de telefon

Iban nr*

Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 april t/m 31 maart.
    Om tijd en geld te besparen is betalen van het lidmaatschap alleen per automatische incasso mogelijk.

Automatisch incasso*
    Ik machtig Schaatsvereniging Zwolle om tot schriftelijke opzegging van mijn lidmaatschap, de verschuldigde contributie van mijn rekening af te schrijven, alsmede de kosten van door mij aangeschafte kleding en activiteiten waaraan ik heb deelgenomen.

Opmerking

Waar vernam u voor het eerst van de schaatsvereniging?

Ik ga akkoord met het privacybeleid van de Schaatsvereniging Zwolle.

reCAPTCHA*: