Kleding

IMG-20131219-WA0000De Schaatsvereniging Zwolle heeft voor haar leden speciale verenigingskleding. Deze kleding dient iedereen op de ijs training te dragen. Zo zijn de leden herkenbaar voor de trainer op de ijsbaan. Ook de herkenbaarheid, voor de vereniging, naar buiten wordt hierdoor gewaarborgd. Tevens heeft de vereniging, verplichting richting de sponsoren, om hun logo’s duidelijk zichtbaar te dragen.

De schaatsuitrusting bestaat uit meer dan alleen een goed paar schaatsen. Op de ijsbanen en binnen onze vereniging is het verplicht om handschoenen en een muts te dragen.

Winterkleding

De winterkleding voor de training bestaat uit een trainingsjas, schaatsbroek/salopette of schaatspak. Plaatjes winterkleding

Voor de wedstrijd is een schaatspak aan te bevelen.

Zie hier de bestelformulier voor de winterschaatskleding. Bestelformulier kleding winter

De kleding kan besteld worden bij de Kleding Commissie, mevrouw L. van Vilsteren, Meester Koolenweg 39 in Zwolle, tel. 038-4212234, email: kleding@schaatsverenigingzwolle.nl

Tweedehands schaatsvereniging kleding
Eventueel tweedehands kleding kan bij Liesbeth van Vilsteren ingeleverd worden en zij zat dit dan namens de aanbieder verkopen.

cadomotus-alpha-aeroshields-1Schaatshelm

Naast dat de schaatshelm verplicht is gesteld voor marathonschaatsers en diverse evenementen als de Weissensee, worden schaatshelmen in het algemeen steeds meer gebruikt bij het schaatsen.

Om die reden introduceert de schaatsvereniging een schaatshelm die overeenstemt met de voor de schaatsvereniging Zwolle kenmerkende uitingen:

– Alpha Aerospeed helm van Marchese, met;

– blauw kapje met wit logo schaatsvereniging

Deze helm en/of bijbehorend kapje wordt door Lindenholz aangeboden voor € 105,60
(helm: € 85,65 en kapje inclusief logo € 19,95).

Voor wie daar gebruik van wil maken kan zich dan ook wenden tot Lindenholz te Rouveen.

Zomerkleding

De vereniging heeft verschillende  zomerkleding. Namelijk een skeelerpak, wieler- en loopkleding.

Voor het bestellen van deze kleding kan je gebruik maken van het bestelformulier: Bestelformulier zomerkleding

Skeelerpak ontwerp 2015

Wielerkleding ontwerp 2015Loopkleding ontwerp 2015

Bestellingen die binnen komen worden in behandeling worden genomen, maar voor het plaatsen van een order bij de leverancier zijn voldoende bestellingen nodig. Als gevolg daarvan kan het langer duren alvorens een order bij de leverancier kan worden geplaatst en dus het bestelde kan worden geleverd.

De kledingprijzen zijn gebaseerd op een korting bij bestelling bij de leverancier van minimaal vijf steunbestellingen (bestellingen van artikelen van dezelfde soort). Indien om welke reden het minimum aan steunbestellingen ontbreekt dan zal de keuze worden voorgelegd de bestelling uit te stellen dan wel de bestelling door te laten gaan tegen een meerprijs.