Kleding

IMG-20131219-WA0000

De Schaatsvereniging Zwolle heeft voor haar leden speciale verenigingskleding. Deze kleding dient iedereen op de ijs training te dragen. Zo zijn de leden herkenbaar voor de trainer op de ijsbaan. Ook de herkenbaarheid voor de vereniging naar buiten wordt hierdoor gewaarborgd. Tevens heeft de vereniging verplichting richting de sponsoren, om hun logo’s duidelijk zichtbaar te dragen.

De schaatsuitrusting bestaat uit meer dan alleen een goed paar schaatsen. Op de ijsbanen en binnen onze vereniging is het verplicht om handschoenen en een muts te dragen.

Klik hier om een pdf met alle club kleding en de prijzen te bekijken

De kleding kan twee keer per jaar besteld worden via de webshop van Bioracer. Leden zullen hierover vooraf per email door de kleding commissie geïnformeerd worden.

De bestelde kleding wordt afgeleverd bij de kleding commissie en kan afgehaald worden bij Liesbeth van Vilsteren, Meester Koolenweg 39 in Zwolle, tel. 038-4212234, email: kleding@schaatsverenigingzwolle.nl

Eventueel tweedehands kleding kan ook bij Liesbeth van Vilsteren ingeleverd worden en zij zat dit dan namens de aanbieder verkopen.

Winterkleding

De winterkleding voor de training bestaat uit een trainingsjas, schaatsbroek/salopette of schaatspak.

Voor de wedstrijden is een schaatspak aan te bevelen.

cadomotus-alpha-aeroshields-1Schaatshelm

Naast dat de schaatshelm verplicht is gesteld voor marathonschaatsers en diverse evenementen als de Weissensee, worden schaatshelmen in het algemeen steeds meer gebruikt bij het schaatsen.

Om die reden introduceert de schaatsvereniging een schaatshelm die overeenstemt met de voor de schaatsvereniging Zwolle kenmerkende uitingen:

– Alpha Aerospeed helm van Marchese, met;
– blauw kapje met wit logo schaatsvereniging

Deze helm en/of bijbehorend kapje wordt door Lindenholz aangeboden voor € 105,60 (helm: € 85,65 en kapje inclusief logo € 19,95).

Voor wie daar gebruik van wil maken kan zich dan ook wenden tot Lindenholz te Rouveen.

Zomerkleding

De vereniging heeft verschillende  zomerkleding. Namelijk een skeelerpak, wieler- en loopkleding.

Skeelerpak ontwerp 2015
Loopkleding ontwerp 2015