20160912_194137Zomerkleding bestellen

Graag vraag ik jullie aandacht voor het volgende. Om over de nodige zomerkleding te beschikken zal er weer een algehele bestelronde worden gehouden. Zie bestelformulier kleding zomer 2017

Om die reden zou ik ieder die zomerkleding wenst aan te schaffen bijgevoegde bestelformulier uiterlijk op 9 maart  in te leveren bij Liesbeth van Vilsteren.

Voor wie daar behoefte aanheeft, vanaf medio komende week  is er gelegenheid tot passen. Er kan gepast worden bij Liesbeth van Vilsteren overeenkomstig nagenoemde schema.

Di. 28 febr. 16:00 – 19:00
Wo. 01 mrt. 19:00 – 21:30
Do.   02 mrt. 16:00 – 19:00

*)   laat Liesbeth  aub vooraf even weten dat je komt;

**) mocht het schema geen passend moment bieden tot passen dan kan uiteraard rechtstreeks contact met Liesbeth worden opgenomen
(T.: 038 – 421 22 34; E: kleding@schaatsverenigingzwolle.nl)

Bestellingen die later binnen komen zullen uiteraard gewoon in behandeling worden genomen, maar voor het plaatsen van een order bij de leverancier zijn voldoende bestellingen nodig. Als gevolg daarvan kan het langer duren alvorens een order bij de leverancier kan worden geplaatst en dus het bestelde kan worden geleverd.

Met vriendelijke groet,

Jos Ruiter