20140315-Stampottenbuffet-2Stamppotbuffet

Beste leden/vrijwilligers/ouders/broertjes en zusjes,

Dit jaar organiseren wij weer het stamppotbuffet om het winterseizoen gezellig mee af te sluiten. Voor het eerst zal de ALV voorafgaand aan het stamppotbuffet plaatsvinden (hiervan ontvangen jullie vanuit het bestuur nog een apart bericht).

Wanneer?

Het stamppotbuffet vindt plaats op zaterdag 24 maart in Het Anker (Westenholte), Voorsterweg 36, 8042 AD Zwolle. Inloop vanaf 17.30 uur.

Opgave

Opgave voor het stamppotbuffet kan alleen door gebruik te maken van de volgende link:

Opgaveformulier Stamppotbuffet

Graag vòòr 15 maart aangeven of je komt, dan weten we hoeveel eten er ingekocht moet worden. Om de kosten voor de vereniging beheersbaar te houden vragen wij een eigen bijdrage. Voor kinderen t/m 12 jaar EUR 5,- p.p., voor 13 jaar en ouder is de eigen bijdrage EUR 10,- p.p. Afrekening kan uitsluitend contant en voor zover mogelijk graag gepast. Vanuit de vereniging krijg je deze avond 2 gratis consumpties.

Verloting en uitreiking

Ook dit jaar vindt er tijdens het buffet weer een verloting plaats met leuke prijzen! Neem dus kleingeld mee 😉 En heb je nog leuke prijzen die je beschikbaar wilt stellen voor de verloting? Die mag je doorgeven op het formulier via eerder genoemde link.

Daarnaast krijgen de wisselbokalen op deze avond ook weer een nieuwe eigenaar.

We zien jullie graag op 24 maart!

Vriendelijke groet,

Activiteiten en Evenementen Commissie