Schuurman Renovatie & Onderhoud B.V. is de nieuwe hoofdsponsor van de Schaatsvereniging Zwolle. Het relatief jonge bedrijf werkt voor Verenigingen van Huiseigenaren, daarnaast voor particulieren bij verbouwing en verduurzaming. Eigenaar Gert Schuurman draagt al sinds hij als 15-jarige junior lid werd van Schaatsvereniging Zwolle, de schaats-, fiets- en skeelersport een warm hart toe. “De gezelligheid, het samen trainen, fietsen in het weekend – zelfs een heroïsch rondje IJsselmeer – is wat mij aansprak. Later was ik actief jurylid en voorzitter van de vereniging”.

Gert Schuurman (eigenaar Schuurman Onderhoud & Renovatie) en Petra Bosman (voorzitter)

Met deze sponsoring wil Gert Schuurman een bijdrage leveren aan het stimuleren van de schaatssport en het betaalbaar houden daarvan. Het eerste jaar zal een grote sponsorbijdrage worden geleverd door alle leden van de vereniging te voorzien van een nieuwe schaatsjas.

De volgende nieuwe sponsoren : Vrieling Adviesgroep, BEMOG Projekt Ontwikkeling en JOJO living, prijken vanaf het nieuwe schaatsseizoen ook op het schaatsjasje.

De Schaatsvereniging Zwolle wordt al jaren gesteund door trouwe sponsoren. Zij maken het mogelijk dat we de trainingscapaciteit kunnen uitbouwen en dat we uniforme kleding aan kunnen bieden. Ook worden de financiële middelen aangewend voor het organiseren van extra trainingskampen (Inzell) en het jaarlijks gezellige stamppotten buffet.

De Schaatsvereniging Zwolle biedt in de winter schaatstrainingen en in de zomer land – en krachttrainingen (gericht op het schaatsen), fiets- en skeelertrainingen.