NSZ 24 aug 2018Night Skate Zwolle 2021

UPDATE 23 juni 2021

Actueel

Door de nieuwe versoepelingen van de corona maatregelen per 26 juni lijkt het waarschijnlijk dat de Night Skate van 2 juli door kan gaan!

Het is nog even wachten op een definitieve GO van de gemeente Zwolle, dus hou de Facebook pagina en website van de Night Skate in de gaten voor meer nieuws!

Ondertussen blijft natuurlijk de uitnodiging staan voor skaters die willen werken aan hun techniek en conditie om op zaterdagochtend mee te doen met de skeelertrainingen van de Schaatsvereniging Zwolle. Elke zaterdagochtend wordt met trainers van de schaatsvereniging getraind van 9:00 – 10:00 (pupillen tm 12 jaar) en van 10.00 uur tot 11.15 uur (jeugd & volwassen) op de skeelerbaan bij het Wijthmenerplas, Zwolle.
Lijkt het je leuk om een keer mee te doen? Je bent welkom! Geef je wel even op via info@schaatsverenigingzwolle.nl , dan weet de trainer van je komst.

We hopen nog steeds dat in 2021 nog enkele Night Skates georganiseerd kunnen worden. De volgende data staan nu nog (met potlood) op onze kalender:

➡️ Vrijdag 2 juli
➡️ Vrijdag 27 augustus
➡️ Vrijdag 17 september

Wegens de coronamaatregelen nemen we twee weken voor elke editie het definitieve besluit om wel/niet te gaan skaten. Wij houden jullie via onze Facebook pagina, Instagram en de website op de hoogte van alle ontwikkelingen. Maar we hopen zo dat we deze zomer weer met z’n allen rollen door Zwolle!

Kijk op de website van Night Skate Zwolle of like  Facebook Night Skate Zwolle om op de hoogte te blijven.