0f80f423f9Night Skate Zwolle

Tijdens deze skeelertocht van circa 15 kilometer worden de straten van de stad vrijgemaakt voor het geluid van rollende skates. We starten om 19:30 uur in Park de Wezenlanden, bij het basketbalveldje aan de Wethouder Alferinkweg. Een halfuurtje daarvoor kun je meedoen met de STUNNED warming-up.

In 2017 organiseerden we de eerste Night Skate Zwolle. Dat was een succes, en daarom organiseerden we in 2018 maar liefst vijf edities. Een editie viel helaas uit vanwege het weer.

Wij kijken terug op een mooi jaar met vier edities van de Night Skate Zwolle. Bovendien hebben we € 1.950,00 opgehaald voor Ronald Mulder en Stichting MS Research. We willen jullie allemaal bedanken voor jullie deelname en bijdrage. Wij genieten nog even na en daarna gaat de blik weer vooruit. Volgend jaar gaan we weer een aantal mooie tochten organiseren. Tot dan!

Kijk voor meer informatie op de website van Night Skate Zwolle of like de Facebookpagina van Night Skate Zwolle om op de hoogte te blijven.