Inzell 2020

Voor de vierde keer op rij organiseren wij een trainingsweek in Inzell in de herfstvakantie (in 2020 van 10 t/m 17 oktober 2020).

Wij hebben drie 6-persoons vakantiehuisjes geboekt op vakantiepark Vorauf (Siegsdorf). Voor meer informatie zie: https://www.vakantiepark-vorauf.nl  Deze locatie ligt ongeveer op een kwartier reizen van de ijsbaan in Inzell.

Wat kun je verwachten:

• Dagelijks trainen in de Max Aicher Arena in Inzell (trainen op het snelle ijs / op hoogte) met de mogelijkheid om een wedstrijd te schaatsen;
  • Daarnaast trainen op de fiets en/of looptraining in de prachtige bergomgeving van Inzell;
  • Uitstapjes in de omgeving van Inzell en genieten van voorzieningen in de omgeving (zoals het zwembad);
  • Gezelligheid samen met je clubgenoten.

Net zoals afgelopen jaren gaat er weer een mooie mix van jong (vanaf junior C – of in overleg met de trainer) en oud mee en een mix van jongens / meisjes, mannen en vrouwen. De kosten voor de hele week bedragen 325,- euro per persoon (vorig jaar nog 375,- euro).

Let op: In totaal is er ruimte voor maximaal 18 mensen, inclusief de trainers. Dit betekent dat er beperkt plaats is voor junioren en senioren / masters (met liefst een auto en een fietsendrager 😉). En VOL is VOL.

Meld je dus z.s.m. aan (uiterlijk voor 9 augustus) door een mailtje te sturen aan de Evenementen & Activiteiten commissie . Je ontvangt dan een mail met een inschrijfformulier en een verzoek om de betaling van 325,- per persoon over te maken.

Inzell en corona

Natuurlijk is het nog even spannend hoe de situatie rond het coronavirus zich in de komende periode ontwikkelt. Wij hebben voor de zekerheid een annuleringsverzekering afgesloten (dekt ook annulering vanwege corona). In geval deze noodzakelijk blijkt, zullen we natuurlijk het inschrijfbedrag terugbetalen. We volgen in ieder geval strikt de regels en voorschriften van overheidswege (in Nederland en in Duitsland).

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Met vriendelijke groet,

Frank, Ronald, Jelmer, Arno, Lisa