Fietskamp in Epen (Limburg)

Het fietsweekend is één van de tradities die de Schaatsvereniging Zwolle rijk is, waarbij maximaal 30 mensen mee kunnen. Dit jaar gaan we het heuvelachtige Limburg op de fiets veroveren.

Waar?            Bivak en Kampeercentrum ‘t Zinkviooltje (Plaatweg 10, 6285 NK Epen) (ongeveer 2,5 uur rijden vanaf Zwolle)

Wanneer?      Het fietsweekend vindt plaats van 12-14 juli 2019

Voor wie?      Vanaf junior C en in bezit van een racefiets en gewend om in een groep te fietsen.

Tijdens het trainingskamp wordt er voornamelijk gefietst en komen ’s avonds, onder het genot van een drankje, de stoere verhalen van die dag naar boven. Daarnaast zal er tijdens dit weekend natuurlijk ook tijd zijn voor gezelligheid en staat de zaterdagavond in het teken van een barbecue.

Vanuit Epen worden mooie routes uitgestippeld van verschillende afstanden met genoeg hoogtemeters.

Het weekend is voor alle leden van de schaatsvereniging, behalve de pupillen. Voorwaarde is dat je in het bezit bent van een racefiets en gewend om in een groep te fietsen. Voor deelname aan het fietsweekend worden dezelfde eisen gesteld als voor deelname aan de fietstraining van de schaatsvereniging. Er wordt gefietst (op racefietsen) in verschillende groepen.

De  kosten voor het fietsweekend bedragen exclusief reiskosten +/- €60,-. Het verblijf, vervoer van en naar de locatie en het eten en drinken wordt gecoördineerd door de organisatie, evenals het vervoer van de fietsen.

Je kunt je aanmelden door onderstaand digitaal formulier in te vullen (Graag volledig invullen en uiterlijk voor 21 juni)

Voor vragen kun je contact opnemen met eacie@schaatsverenigingzwolle.nl.

Na aanmelding krijg je ongeveer één week voor het fietsweekend een informatiebrief per e-mail toegestuurd.

Fietskamp 2016