Trainingsweek Inzell

Ook dit jaar organiseren we weer – voor de derde keer op rij – een trainingsweek in Inzell in de herfstvakantie (in 2019 van 20 t/m 26 oktober 2019).

Wat kun je verwachten:

• Dagelijks trainen in de Max Aicher Arena in Inzell (trainen op het snelle ijs / op hoogte) met evt. de mogelijkheid om een wedstrijd te schaatsen;
  • Daarnaast trainen op de fiets en/of looptraining in de prachtige bergomgeving van Inzell;
  • Uitstapjes in de omgeving van Inzell en genieten van voorzieningen in de omgeving (zoals het zwembad);
  • Gezelligheid samen met je clubgenoten.

Net zoals afgelopen jaren zoeken we weer naar een divers gezelschap van junioren (vanaf junior C), senioren en masters.

De kosten voor de hele week bedragen circa €375,- per persoon.

Let op: In totaal is er ruimte voor 18 mensen, inclusief de trainers. Dit betekent dat er beperkt plaats is voor junioren en senioren en masters (met liefst een auto en een fietsendrager ) VOL is VOL.

Meld je dus z.s.m. aan (uiterlijk voor 1 mei 2019) door een mailtje te sturen aan de Evenementen & Activiteiten commissie. Je ontvangt dan een mail met een inschrijfformulier en een verzoek om een voorschot van €125,- per persoon over te maken. Je aanmelding is pas definitief als het voorschot is overgemaakt.

Fietsweekend 2019 Epen – Limburg

Het fietsweekend is één van de tradities die de Schaatsvereniging Zwolle rijk is, waarbij maximaal 30 mensen mee kunnen. Dit jaar gaan we het heuvelachtige Limburg op de fiets veroveren.

Voor wie? Vanaf junior C en in bezit van een racefiets en gewend om in een groep te fietsen.

Tijdens het trainingskamp wordt er voornamelijk gefietst en komen ’s avonds onder het genot van een drankje de stoere verhalen van die dag naar boven. Daarnaast zal er tijdens dit weekend natuurlijk ook tijd zijn voor gezelligheid en zal de zaterdagavond in het teken staan van een barbecue.

Je kan je aanmelden door onderstaand digitaal formulier in te vullen (graag volledig invullen en uiterlijk voor 21 juni)

Voor vragen neem contact op met eacie@schaatsverenigingzwolle.nl. Na  aanmelding krijg je ongeveer 1 week voor het fietsweekend een infobrief per e-mail toegestuurd.

Night Skate Zwolle

Fietstraining Wedstrijdrijders en Recreanten

Trainers: Frits Spek

Fietstraining Jeugd vanaf junioren A